.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در رامسر

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به منظور ترویج ورزش همگانی جمعه دوم تیرماه در شهرستان رامسر برگزار می‌شود.


به گزارش شمال نیوز حسین طبری  اظهار داشت: اقدامات اولیه برای برگزاری مجمع سالانه فدراسیون ورزش‌های همگانی در شهرستان رامسر انجام شده است.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران از بازید دبیر فدراسیون از امکانات سخت‌‌افزاری برگزاری مجمع در رامسر خبر داد و رضایتمندی خود را از برگزاری مجمع در مازندران اعلام کرد.

طبری بیان داشت: برگزاری این مجمع سبب شناسایی بیشتر استعداد موجود ورزش‌های همگانی استان مازندران در سطح کشور می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، نشاط و روحیه ورزشی را در جامعه رشد داده و سبب تعالی فرهنگ ورزش همگانی می‌شود.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی مازندران، موسسه مالی و اعتباری صالحین شمال کشور را حامی مالی همایش پیاده‌روی شهرستان رامسر عنوان کرد و گفت: این موسسه برای اعتلای ورزش همگانی مازندران تلاش فراوانی انجام داده است.

وی با تقدیر از مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری صالحین شمال کشور خاطرنشان کرد: نقوی به عنوان عضو هیئت رئیسه ورزش‌های همگانی مازندران در برگزاری مسابقات و همایش‌های این هیئت حمایت‌های فراوانی را انجام داده است.

طبری در پایان با تقدیر از مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران یادآور شد: با همدلی در بین مسئولان ورزش استان و شهرستان رامسر، برگزاری همایشی در قد و قامت ورزش مازندران انتطار می‌رود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.